Monday, July 23, 2018

salam isnin



permulaan hari bagi mingu yang baru
moga hari ini dan hari seterusnya akan lebih baik dari sebelumnya
seperti biasa pagi isnin agak lemah gemalai sikit
sebab mood cuti hujung mingu masih bersisa
rasa alahai sekejapnya cuti
padahal tak ke mana2 pun
melepek jer kat rumah

sebelum ni akak ada citer yang si ziyad cukup obses dgn pistol
 dh mcam kembar tak boleh berpisah
nak g tadika pun hari2 angkut
tapi setakat dalam keta jer lah


nampakkkkk
dia tak bawa pistol.....tapi
 dia bawa lego yang dia buat ala2 pistol 
hahaha macam2 
dia marah ni kalau tau ambik gambar dia
kena sorok2 nak snap :)






No comments:

Post a Comment

Welcome