Thursday, July 19, 2018

menang give away


beberapa mingu lepas akak ada join give away kt insta
tengok senang dan mudah jer syarat dia
hanya taip Alhamdulillah sahaja kat komen


akak pun nak juga mencuba nasib
kalah menang belakang kira
 akak memang selalu intai insta ni 
dia jual crochet bundle
dan ofcoz la gift nanti crochet juga kan


akak memang minat crochet 
cuma belum ada rezeki utk soping kt insta tu lagi
bagi akak wlupn tak beli dapat tgok
dapat jamu mata pun dah rasa puas dah
terapi mata tuh 
hahaha


akak tak lepas peluang untuk komen alhamdulillah
komen yang 153 akan dikira pemenang
ramai yang komen
berderet-deret orang yang sama
hahaha masing-masing kalau boleh nak menang kan

rezeki tak pernah salah alamat
dalam banyak-banyak komen
komen akak terselit kat tengah-tengah tu
dan di pilih sebagai pemenang
alhamdulillah
syukur
yeayyyyyyyyy
akak menang hihihi


dah sampai pun hadiahnya
bukan satu ya 
akak dapat dua
alas meja yang kaler kuning tu &
yang satu lagi tu kaler coklat yang akak tutup tv tu


walaupun tema kaler lari sikit dgn konsep rumah akak
tapi akak tetap suka


so akak letak kat sini dulu
nanti akak cari tempat yang sesuai dan sewaktu dengannya


sebelum ni koleksi crochet akak yang kecik2 dan comel2 jer
ha kali ni memang besar gedabak dan tebal giler 

kalau nak tengok koleksi crochet akak boleh tgok kat sini 


akak doakan owner instagram ni dimurahkan rezeki dan bisness bertambah maju .. aamiin....

kalau korang nak tgok crochet bundle boleh layari instagram ni yer
insyaallah harga berpatutan


nuhaa_preloved_bundle



No comments:

Post a Comment

Welcome