~My Hero~

>> Friday, April 22, 2016

Salam jumaat
Dah besar dah hero ummi ni
bln 10 ni ziyad dah masuk 3 thun dah
sekejabnya masa berlalu
rasa cam baru je buat cukur jambul
dh nk masuk sekolah dah...hihi

penghujung 2015 ari tu dh nekad nk htr ziyad masuk taska/nurseri 
 sebelum ni memang akak jaga sendiri
so gigih la dok cari taska or nurseri
bila fikir balik hantar nurseri pn dah 300-400
lebih baik hantar tadika kn....
tp kebanyakan tadika x terima 3 tahun

akhirnya cari punya cari
 ada juga yang terima 3 years
tu pn dah last minit register
huhu...boleh tahan bayaran utk pendaftaran 
gigil tgn jugak la nk membayarnya....haha
ok la lagipn dekat dgn rumah...x smpai 5min pn
hari pertama hantar tadika....
adehhh macam2 perasaan datang
 sebelum ni x pernah berenggang
 tiba2 kena tinggal dgn org yang dia x kenai plak
meraung la mula2 tu
seminggu dua jugak la buat perangai
alhamdulillah lpas tu ok dah
dah dapat menyesuaikan diri dgn keadaan
redhooo :)
 holohholohhhhhhh.....
manja ummi ni.....ummi ajak mandi termenung plak dia....
mandi pn belum dah sarung kopiah......:)
 duduk kat pintu bilik sementara tunggu ummi siap....
anja angat niiiiii.......
 ok i'm ready to school.......
 muka ada senyummmmm 
bila depan school terus jadi muka cebik....huhuhu
bertabahlah duhai hati.....:)
ni pic minggu pertama sekolah
masa dalam keta jer nangis....bila dah turun ok dah....
cuma hari pertama jer meraung ummi tinggal dia...
lpas tu hokay dah
dah boleh terima kenyataan :)

cuma 

yang ni agak sukar nak terima kenyataan 




.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.










Harap badan ja sado.....






.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.







Tp hati tisu







-


-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-











cakkkkkkkkkkkk

uuwwwaaaaaaaaaaa










haha....sedih sangat ni
keluar dr pagar skool masuk keta terus bejurai2 airmata jatuh
x sanggup tengok ziyad meronta2 nk ikut ummi balik
ziyad siap goncang grill tadika lagi
hai anak hai anak



Alhamdulillah hari ke2 dh x meraung dah...cuma merengek2 ja....
Ummi pn boleh pergi dgn senang hati dah....


semoga ziyad menjadi seorang anak yang soleh penyejuk hati ummi.....aminnnn


0 comments:

Post a Comment

Welcome