~susun atur~

>> Wednesday, April 20, 2016

dah lama rasanya x ada mood nak deco2 nih....
maybe faktor usia kot...:(
nak shoping2 brg deco lagi la....huhu
dah bertahun kot x pergi kedai deco2 ni...
klu dulu...eemm pantang lalu....
harus menyinggah....
x beli pn x pa....janji dapat terapi mata....haha

wlu apapn....rumah tetap juga kena kemas kn....
cuma kita guna pakai apa yang ada jer lah...
janji sedap mata memandang
bila balik rasa tenang jer :)

bulan lepas rasa cam dah boring tgok barang yang sama jer....
so mari kita ubah susun atur barang2....
al maklum la umah besau nauuu...
alih2 situ jugak....hihi
 sebelum

tv kat depan pintu masuk....
so dari dapur pn boleh tinjau....
sofa tu mmng x boleh ubah dah...

 selepas

tpt tv letak set kosi jati anggur pulak.....
 sebelum

set kosi jati dok ruang tengah ni....

selepas

letak tv kat ruang tengah pulak....
tapi agak kekok jugak la mula2
pastu dari dapur pn x boleh nmpak....
cuma dengar sora jer....
mcam la dapur jauh sangat
padahal lompat selangkah ja pn 




0 comments:

Post a Comment

Welcome