Thursday, May 24, 2018

anak oh anak


Semalam ambik beg sekolah ziyad 
nak ambik baju kotor dan gantikan baju baru untuk esoknya
sekali tengok macam kembong ja beg ni
padahal isi bju 2 pasang
dan buku ada 2 ketoi ja

sekali buka zip depan
ada pistol 
bukan satu ja
sekali dua dia bawa 
masa mana dia sumbat pun tak tau la

lepas tu buka pulak poket tepi
aduhhh macam2
keta la train la aeroplane la
macam2 ada

ziyad...ziyad :)



bawa g tadika bukan boleh main pun
dok dalam beg tu ja la
sebab kt tadika beg simpan dlm rak kat luar
hanya ambik buku ja bawa masuk
agaknya dapat bawa pn satu kepuasan dah kot
wlupn tak dapat main
hahaha... alahai anak anak
macam-macam

1 comment:

  1. gigih betul ziyad bawak semua mainan dia ke school :D

    ReplyDelete

Welcome