bunga caca merba

>> Wednesday, May 25, 2016


kejadian berlaku di hari mingu 
mood nk mengemas datang tetiba
x de la semangat sangat
maybe sbb sakit mata kot tengok bunjut2 plastik 
bnyak sangat dalam stor
dalam plastik tu ada bnyak bunga lama2 lebihan buat buaian dulu
so bunga pn macam2 jenis dan macam2 kaler la
itu yang caca merbanya :)
 bunga kat balkoni pn umpama mati segan hidup x mau ja
ye lah dah 5 tahun berpanas berhujan
banyak dah gugur di tiup angin sepoi2 x reti bahasa hahaha

so apa lagi
terus la mulakan
 
main cucuk cucuk jer 
janji penuh pasu knnn....
 baru sedap sikit mata memandang

sangkar ni pn tergantung kt balkoni juga
lupa nk ambik gambar sebelum
bunga ada la dua tiga kuntum
yang tingal dawai jer
tu pn dh hampir reput
 
 taraaaaaaa


simple cukup
 ni pn terlupa nk ambik pic sebelum
 hentam keromo jew
x de tema2
bantai semua kaler
 letak kat tempat asal balik
 naik jer tangga dah boleh nampak
kira aci la kn bunga untuk raya tahun ni
mood raya dah mai :)

0 comments:

Post a Comment

Welcome