sepupu kawin

>> Monday, February 22, 2016


Tarikh   : 14.02.2016
Tempat  : Jitra Kedah

Majlis perkahwinan sepupu akak nurul syawani dengan pasangan mohd syazwan
akak ditugaskan untuk buat pelamin
buat simple2 jer 
sbb barang2 pn guna apa yang ada jer
memang x bawa balik satu hapa pn brg untuk buat pelamin

bunga semua maksu yang beli (mak pengantin)
bnyak juga dia beli rasa dalam tiga kotak kot

 operasi cucuk bunga canga

 tiga kotak dapat bnyak ni jer...hahaha
nak sangat kan buat bunga kepok2

 bunga kepok2 boh sebelah jer cukup
sebelah lagi cari bola2 hijau
kosi n stage paksu (ayah pengantin) buat sendiri
kreatip depa ni...semua diy hihi

ni pelamin untuk kenduri 14.02.2016

Dah susun semua baru teringat nk buat lain tak nak sama dgn kenduri esoknya
so terpaksa punggah balik semua bunga dan habis majlis nikah malam tu susun balik
nasib baik pelamin pn simple je
tak banyak barang
#lapeluhjantanbetinasemuakuar

ni plak pelamin untuk nikah 13.02.2016

 deco bilik pengantin

 ni la sepupu akak
baju pengantin pn mak dia buat sendiri
cantik kan!!

 jom posing
 seronok dapat jumpa semua sedara mara
 pengantin dengan bridesmaids
 di akhir majlis ada cabutan bertuah
pengantin menyampaikan hadiah utk yang bertuah pada hari itu

baru perasan gambar pengantin lelaki satu pn x da
gambar ni pn cilok dr fb paksu :)
ni malam lpas akad nikah
kemeriahan kenduri di kampung
 tuan rumah paksu n maksu 
no dua dan no empat dari kiri
alhamdullillah majlis berjalan dengan lancar
lepas ni lambat lagi la nk tunggu kenduri maksu
cz anak yang kecik baru 15thn hihi

0 comments:

Post a Comment

Welcome