Tuesday, May 20, 2014

~Anugerah Terindah~

04 Oktober 2010  ~ kehilangan insan tersayang ....akak pernah ceritakan disini , 
09 Oktober 2013 ~ hari yang amat bermakna buat akk cz menerima anugerah yang terindah ini....Allahuakbar....
Alhamdulillah....syukur padaMU ya Allah....betapa cepatnya masa berlalu....kini hampir 7 bulan bergelar seorang ibu tapi lebih selesa membahasakan diri sebagai ummi....bersyukur sangat-sangat semuanya berjalan dengan lancar dan dipermudahkan olehNYA......sesungguhnya aku akan menjaga amanah ini dengan ikhlas dan sebaik-baiknya....insyaallah

very xcited ..... comey sangat set tilam ni...
mak akak yang jahitkan....tengkiu tok ton :)

gift dari my bro n SIL
tengkiu ayah long n ummi long

sweet moment.....

jom kenal si comel akk :)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
cakkkkkkkkkk

haiii....assalamualaikum.....
kpd pembaca blog ummi saya......
nama saya Muhammad Ziyad Zikry.....
ni pic selepas beberapa jam saya lahir ke dunia ini.....

~Hari ke5~

~hari ke9 saya dah botak :)~

~huhu....nk g klinik cek jaundice~


~akhirnya ini yang saya dapat....tp saya kuat x nangis pon...hihi~

~1 month~

~2 month~

~ 3 month~

~4 month~

~5 month~

~6 month~

buah hati ........

pengarang jantung ummi........

kini hidup ummi x kesunyian lagi.....hadirmu penyeri hidup ini.....alhamdulillah sejak lahir ziyad tidak banyak kerenah...tidak pernah menyusahkan ummi.....sangat senang dijaga dan jarang menangis tanpa sebab...moga Allah bagi ummi kekuatan n kesabaran dalam mendidik dan membesarkan anak ummi ini.......harapan ummi semoga muhammad ziyad zikry mejadi anak yang soleh dan penyejuk hati ummi...amin

No comments:

Post a Comment

Welcome