My Little Kitchen ~ Part I

>> Wednesday, December 04, 2013

Hai....halluuuuu.........assalamualaikum......lama bebenor x hapdet deko mendeko nih....asik buai berendoi jer yg keluar kannnn......nk buat camno dah tu bisness hakak....hihi...so niari mai kita cuci2 mato sikit....xceli n3 ni atas permintaan kawan akk juga...dh lama dia nk tengok dapur akk katanya...dapor la sangat....hahaha....cz selama ni asyik la dok tempek gambar rumah jer....dapornye mana????hang x masak ka?????pompuan mana boleh x masak oiii....belajar pandai2 pun mesti ke cerok dapur jugak akhirnya....apatah lagi klu yang ala2 macam akak ni....x berapa nk pandai....hehe...harus la ke dapur juga wlupn malas or x reti sangat nk masak....hanya sekadar masak maggie n goreng telo pn jadik la kannnnn.....

hamboiiii....tajuk pn x agak2...siap berpart2....mcm la beso sgt dapurnya...umah pn sejenggkal....dapur lg la secoet jer punggg.....sebenarnya malas nk tempek gambar dapur ni bukannya apa....x der yg menarik pn.....lain la klu dapur berkilat berkabinet bertengkek tengkek bagai.....ni apa pn tarak....hanya brg2 keperluan asas saja....maklum la menyewa....camni lerrrr....

tengok???singki pn nk roboh dah.....:) 
nampak x kuali n penapis santan tu....itu hanya hiasan semata2 ya...dilarang sama sekali menguna pakainya.....
dapor biasa jer....beli yang murah2 jo.....murah2 pn tahan lama ni...dah saploh thn lbih dah dia berjasa.....
rak tempat letak asam garam kunyit bagai.....sebelah dapor jer....senang nk campak kan bila masak...jgn tercampak dgn bekas2 sekali sudehhhhhhhh.........

comeyyyy x kak ton.....hahaha....jgn memain tpt letak lesung pn hado....

kabinet bertingkek x ado...gantung mug bertingkek tingkek ada laaaa......

topiari kesayangan......

awat berselerak sangat....dasar pemalas....umah sapa la nie.....hihi

ni la dapor tempat akak bersilat petang2 balik keja....pagi kadang2 jer....klu terlebih rajin.....next kita tengok apa yg ada sebelah kiri pulak yer.......

1 comments:

Ann Ishak December 4, 2013 at 4:36 PM  

cantik, nampak kemas je :)

Post a Comment

Welcome