~Jiwa kacau~

>> Wednesday, June 12, 2013

Ada kaitan ker ngn tajuk??? ada kot....haha...serabut sesangat....kisahnya tiles umah akk ni....cmna nk ckp ya....eemm...dia mengelembong cmtu....paham??? bawah dia kosong x ada simen....klu ketok pn boleh dgr bunyi dia kosong...klu pijak ada bunyi di situ...mula2 dulu sikit jer....tp lama2 mcm brjangkit makin melarat dh kwsan yg terlibat....ada org ckp x boleh biar lama takut dia meletoppp....huhu....menakutkan kan....
untuk mengelakkan dr terpijak so akk letak meja kt c2....dh jadi zon larangan....klu lalu c2 slow motion jer...kiranya mcm x brpijak d bumi yg nyata la...haha....
kalu nk makan memng terpaksa besila gak la kt c2....nk buat cmna umah sejengkal cmni la....p mai p mai dok tang tu jugak....ari minggu tu tuan rumah bawa tukang nak tgk tempat kejadian....so akk memng gulung siap2 kapet tikar bagai....riang ria pulak tgk lantai bogel cmni....haha...senang nk sapu ka vacum ka....nak tiup habuk pn no hal.....
dukacita dimaklumkn tukang kata kena tukar tiles satu hall...masa yg diperlukan lebih kurang 10hari or 2week jugak....OMG!!! ketawa dlm tangisan.....yeeaaahhh....suka dpat lantai raya.....huhu...sedih bila pikir nk kena kemas brg2 yg sarat barat tu....kenangan pindah julai 2011 terus mengusik jiwa...time tu mak akk ada x kisah la sangat...ni nmpaknya sensorang la gamaknya.....
Mata terus merenung barang2 disekeliling......
adehhhh....penat la lagu ni...*lap peluh*


nak x nak akan ku gagahi jua mengapai satu persatu barang kesayangan beta masuk ke dlm kotak.....hehe

0 comments:

Post a Comment

Welcome