~rumah manis rumah~

>> Monday, September 21, 2015

Assalamualaikum.........
akhirnyaaaaaa.........setelah sekian lama menyepi
diam x diam dah setahun lebih .......
blog ini sepi tanpa ada apa2 n3 trbaru.....
bak kata pepatah hidup segan mati x mahu.....

sesekali wlupn x mengupdate apa2 ada jugak intai2 kt cni.....
ya la blog ni ibarat diari jugak.....
terkumpul segala koleksi deko yg x seberapa...
terhimpun cerita2 lama yg mengusik pelbagai kenangan....
ada suka dan ada juga duka......

sayang juga sekiranya ia terkubur cam tu jerr....
wlupn apa la sgt blog ni kn....
blog bodo2 jeww.....hahaha
x da kot org yg nk baca kecuali tersesat....hihi
x pe janji kepuasan hati sendirik kn....

godek2 kt draf ada pic yg belum publish lg....
so jgn membazir.....
up jer wlupn pic ni dh terperap hampir 2thun....
segala yg tertulis di atas tiada kena mengena ngn gambar ya....
tp ada kena mengena ngan tajuk...hihi

eemm...baru teringat time ambil gambar ni baru lpas kemas2.....
sbb nk sambut kedatangan ank2buah dr kampung.....
maklumla umah sempit....jd kemas bg lapang skit...
biar ada ruang skit utk bernafas...hihihi
senang diorang nk main2 or golek2 ke apa kn....
wlupn hakikatnya tetap sempit jugak kennn...
hahaha....x kisah la janji happy bila dpt berkumpul semua.....

okeyyy jom terapi mata
#klurasaserabututupmatayer




harap pas ni ada kerajinan dlm diri utk menghapdet lagi....
babai.....

Read more...

open house 2015 - part II

>> Tuesday, September 01, 2015

part la sangat kan.....hihi
maklumla umah besaq sangat....
kalau nak jemput adik beradik sekali dgn 
kawan2 rasa cm x selesa la pula...
so ada masa buat lagi sekali utk sedara n adik beradik pulak....
x de la open house sgt pn...acara makan2 ja ...haha

kali ni menu nasi tomato....laksa tetap ada jugekkk
menu tambahan ketupat pulut by my mum
pak sedara akak...long din
sepupu-sepupu 
(anak2 n cucu2 long din)
pak long & mak long
yang sorang lagi tu pak sedara jugak - pak tam
my mum n jiran yg lebih dikenali dgn panggilan opah 
last sekali tuan tanah kedaung pn nk posing jugakkkkk.....

Read more...

Welcome