~ Majlis Cukur Jambul Baby Nur Shuhadatul Adila ~

>> Friday, August 30, 2013

BBS049 Majlis Berendoi / Cukur Jambul Baby Nur Shuhadatul Adila 
Tarikh ~ 23/03/2013 
 Tempat ~ Kota N9
 Tema ~ Purple + White








berminat????? 
Jom dapatkan pakej2 menarik yg ditawarkn...... 
untuk keterangan lanjut sila hubungi di talian 019-3613630 (kak liza) whatssp 019-6664375
or email liezamorad@yahoo.com 


            P/s Sila layari FACEBOOK/PAGE : Buaian Berendoi Singgahsana

Read more...

~ Majlis cukur Jambul Baby Izz Qays Muiz ~

>> Tuesday, August 27, 2013

BBS048 Majlis Berendoi / Cukur Jambul Baby Izz Qays Muiz 
Tarikh ~ 02/03/2013 
 Tempat ~ Gombak 
 Tema ~ Green + White
(100pax goodies)










berminat????? 
Jom dapatkan pakej2 menarik yg ditawarkn...... 
untuk keterangan lanjut sila hubungi di talian 019-3613630 (kak liza) whatssp 019-6664375
or email liezamorad@yahoo.com 


            P/s Sila layari FACEBOOK/PAGE : Buaian Berendoi Singgahsana

Read more...

~ Majlis Cukur Jambul Baby Umie Khadeeja ~

>> Friday, August 23, 2013

BBS047 Majlis Berendoi / Cukur Jambul Baby Umie Khadeeja
Tarikh ~ 23/02/2013 
Tempat ~ Kota Damansara 
Tema ~ Pink + White












berminat????? 
Jom dapatkan pakej2 menarik yg ditawarkn...... 
untuk keterangan lanjut sila hubungi di talian 019-3613630 (kak liza) whatssp 019-6664375
or email liezamorad@yahoo.com 


            P/s Sila layari FACEBOOK/PAGE : Buaian Berendoi Singgahsana

Read more...

~Operasi mengemas~

>> Wednesday, August 21, 2013

Sebelum posa ari tu akk ada buat n3 pasal lantai rosak kan... jadi mengelembung gitu....katanya nk buat sebelum posa....tp hampeh....orang yg nk buat tu bz nk siapkan tpt lain dulu....hokeyyyy tungu punya tungu smpai la ni pun x buat2 lagi....ingat boleh la beraya dgn lntai cantik....huhu...mood nk ajak kwn2 dtg beraya terus ke laut....apa taknya kt hall dh jd pdg bola..bersila la sapa yg datang....mna yg segala pinggan mangkuk hayun semua dh simpn dlm kotak....segala barang bagai semua sumbat dlm bilik....
mls la nk pikir....sukati la nk buat bila pn...klu dok umah sendiri senang la nk wat keputusan....

Sebelum puasa ari tu akk dgn gigihnya mengemas semua brg2....org mengemas nk raya kita kemas mcm nk pindah....brg bnyak so buat la pelan2.....
Langkah pertama keluarkan pinggan mangkuk dan barang2 hiasan yang ada dalam almari....pastu cuci n keringkan....tudia macam baru lepas buat kenduri la haihhh....bila dh kering balut dgn sokabar n masukkan dlm kotak......



Mana yg kotak dia masih tersimpan x pyh nk balut sokabar dh....untuk yg kotak dh humban saja yg balut ya supaya x pecah or retak.........




Segala kek kek pelesu ni pn sumbat dlm kotak jugak.....
huhu....banyak lg kojo....dh mcm nk pindah umah la pulakkk...
adehhhhh......*laju2 ambik tola kesat peluh*




Read more...

~ Raya 2013 ~

Lama gila x hapdet blog.....tetiba jer terus update raya kan....okey la tu sebelum basi mari kita update dlu tumpang masih panas...nnt kang sedar2 syawal dh berlalu baru terhegeh2 nk update.....:)

4ari sebelum raya dh bertolak balik kampung halaman.....balik melaka dulu kendian esoknya patah balik kl terus menuju utara....balik kali ni drive sensorang :(.....x der singgah memana cz tghari lpas zuhur bru brtolak...sempat la berbuka dgn family kt kg....jejak ja montot azan terus berkumandang.....alhamdulillah...



balik awal so ada bnyak  masa nk godek2 umah mak....buang segala habuk debu kotoran degil bagai.....

tahun ni x da yg baru....semua pakai yang lama....masih elok lagi kan....janji bersih sudehhhh...
~Juadah di pagi syawal~ nasik tomato...ketupat palas cicah kari daging...nasi impit + kuah kacang + rendang ayam...rojak buah *telanailio*
~kuih muih dan pemanis mulut~
raya pertama x p memana....dok umah tungu orang datang....
jiran tetangga...sepupu sepapat.....

Raya kedua meh la kita kuar berjalan beraya........


rumah mak sedara ~ maksu


rumah sepupu ~ azhar
rumah kakak spupu ~ kak cik 


wif adik2....sepupu n anak2 buah....

tahun ni x bnyak gambar....keluarga pn x cukup korum cz abg sulung beraya umah mertua dia kt perak....raya ketiga baru balik....

Sebelum balik kg...singgah melaka ziarah suami yang hampir 3tahun bersemadi di sini...pergi mengadap ILAHI pd 25 syawal 3thun yg lalu....rindu yg x pernah padam :(
Semoga ALLAH mencucuri rahmat ke atas rohnya dan mengampunkan dosa-dosanya....dan ditempatkan dikalangan orang-orang yang soleh dan beriman....aminnn
AL - FATIHAH

Read more...

Welcome